AD’69 wint vrij eenvoudig van KSV en overige verslagen

Aalten

Na twee keer met 1-0 verdiend gewonnen te hebben (Spcl,.Rekken en Zelhem) scoorde AD’69  vandaag weer vier keer met een compleet team.
Nadat pupil van de week Milan Massop van AD'69 F3 de bal achter de keeper van KSV had geschoten, nam AD'69 vanaf de aftrap meteen het initiatief. De steekbal van Michiel Ebbers op Tom Elferink was al snel een kans, maar Tom kon er net niet bij. Na 5 minuten dan de 1-0. Uit een ingooi van Michiel Ebbers kopte Rob Leber de bal door naar de verre hoek,  waar Nick Ebbers opdook en de bal tegen de touwen tikte. Even later redde de keeper van KSV de 2-0 voor AD'69. De bal ging net door zijn tikje naast de paal. Toch kwam na 10 minuten de 2-0. Een hoge bal van Dylan Bauhuis werd door de laatste man van KSV langs zijn eigen doelman gekopt. De speler had de zon in zijn gezicht en hij raakte de bal totaal verkeerd. De grensrechter vlagde nog wel voor buitenspel van Michiel Ebbers, maar Michiel deed aan het spel nu even niet mee. AD'69 leidde comfortabel maar wilde het doelsaldo verder opkrikken en bleef in de aanval. Maar het spel liep ook door het harde en hobbelige veld niet altijd soepel. Er was nog wel een kans voor de vrij gespeelde Tim Bennink, maar hij schoot de bal over de lat. Met nog een kwartier te gaan voor de rust werd Michiel Ebbers op 20 meter van de goal onderuit gelopen. Geel voor de speler van KSV en Tom Elferink nam de vrije trap.  Hij schoot de bal met een curve langs de muur in het doel (3-0). Keeper Erik Heuvel van AD’69 had niets te doen tot dusver. Tot de 35e minuut.  Een vrije trap van KSV stuiterde net voor hem op en hij kreeg de bal niet onder controle, maar ook de toegestormde spits van KSV kreeg de voet niet achter de bal om de 3-1 te scoren.  Het voetbal werd daarna voor rust niet beter. Wel scoorde AD’69 opnieuw uit een vrije trap via Tom Elferink de 4-0. Maar de scheidsrechter liet de vrije trap opnieuw nemen omdat hij de bal nog niet vrij gegeven had. Nu ging de bal in de muur.  Rust 3-0.

Na rust was het duidelijk dat Tim Bennink gewisseld zou worden. Op het harde veld kreeg hij hamstringproblemen en na 10 minuten kwam Djayen Baboe. Tim zorgde daarvoor nog wel via een “fallrückzieher” dat de keeper gestrekt moest,  maar de bal op het net van het doel zag vallen. Enkele corners van AD’69 leverden niets op en AD’69 zakte qua voetbal terug. En KSV zag zich meer naar voren spelen en na een kwartier de 3-1. AD’69 liet de spits van KSV geworden en deze omspeelde keeper Erik Heuvel en scoorde. Als men gedacht had dat AD”69 wakker geschut werd, zat er volkomen naast. KSV drong aan, maar schiep zich nauwelijks kansen. Reçep Kaya kwam voor Rob Leber. Bij een uitval van AD’69 halverwege de 2e helft ging de bal op de stip. Sven Breukelaar ging een 1-2 combinatie met Nick Ebbers aan en wilde de bal , in de 16-meter komend, breed passen. Maar de speler van KSV tikte de AD-er onderuit en de scheidsrechter kon  niets anders doen  dan de bal op de stip te leggen. Tom Elferink schoot AD’69 naar 4-1. Even later kreeg AD’69 een vrije trap omdat Nick Ebbers een voet tegen zijn gezicht kreeg bij een kopbal. Dylan Bauhuis schoot de vrije trap net naast. De bal was onhoudbaar geweest voor de keeper van KSV. Inmiddels had KSV ook enkele keren gewisseld. Bij een uitbraak van AD’69 legde Djayen Baboe de bal terug op Tom Elferink die de keeper op het verkeerde been zette, maar jammer genoeg de bal naast de paal schoot. AD’69 was weer beginnen te voetballen. Matthijs ten bruin kwam nog in het veld Dylan Bauhuis. Er kwamen nog wel kansen voor Michiel Ebbers, Bram Dekkers etc. maar het missen van kansen stond vandaag ook nog hoog in het vaandel. Het bleef 4-1. Aangezien Ruurlo, Keijenburgse Boys, Reunie en ook FC Eibergen ook allen wonnen , blijft het verschil van 6 punten voorsprong overeind.

a.s. 2e paasdag(aanvang 14.00 uur) speelt AD’69 uit tegen FC Eibergen. Winst zou AD’69 dichtbij het kampioenschap brengen.

Senioren competitie   8 en 9 april 2017

Senioren competitie   8 april 2017

13.00 uur         DZC’68 8                     -           AD’69 zat.2           3-1(1-0) doelpunt: Jordin Blom

Een geflatteerde uitslag gezien de kansen van AD”69. De grootste kans was voor Julian Verstege die voor open goal miste. Dan luidt het spreekwoord. “Als je zelf de kansen niet benut, dan doet de tegenstander dat wel” AD”69 miste echter te veel spelers om de achterstand ongedaan te maken. Bij AD’69 moeste zelfs op een gegeven moment trainer Geert van Eerden en leider Marcel Maatkamp meespelen.

Senioren competitie   9 april 2017

14.00 uur         AD’69 1                        -           KSV 1                                4-1(3-0) doelpunten: Nick Ebbers, Tom Elferink(2) en ed.( Voor verslag zie elders)

11.15 uur         FC Trias 8                    -           AD’69 2                            1-2(0-1) doelpunten: Martijn Bauhuis en Martijn Wisselink

AD'69 2 won opnieuw. Twee wedstrijden achter elkaar leverden 6 punten op. Vervelend voor zowel AD"69 als FC Trias was het dat Robert Wisselink van AD'69 2 zijn been brak en dat bij FC Trias 8 een speler zijn kruisbanden scheurde.

10.00 uur         AD’69 3                        -           Silvolde 5                       5-2(3-0) doelpunten:Matthijs ten Bruin(3) Gé Tammel en Mutashim Gök

Eren gemakkelijke overwinning voor AD'69 3 dat nog wel veel spelers miste. Maar met Matthijs erbij en Mutashim , die beiden 4 goals scoorden,  werd er gewonnen. De twee tegengoals waren geflatteerde tegengoals, aldus Ron v.d. Ley

10.00 uur         Spcl. Meddo 4             -           AD’69 4                        0-11(0-5) doelpunten:  Bob Cornelissen, René Weggemans(4) Jorik Wubbels(3) Niels Rutgers(2) en Christiaan ter Haar

De beste wedstrijd van AD'69 4 volgens velen.  De één na de andere vloog er prachtig. De mooiste was echter van Niels Rutgers , die de bal ineens op zijn slof nam van 30 meter en de bal tegen de touwen zag vallen. Weer een overwinning en opnieuw een stap dichterbij het kampioenschap. Misschien wel tegelijkertijd met AD'69 1. Eén groot feest dan.

12.30 uur         Bredevoort 3                -           AD’69 5                       0-3(0-2) doelpunten: Gijs Pastoors(2) Frank van Zuidam

AD'69 5 had geen kind aan Bredevoort 3. Na de 0-2 ruststand werd het uiteindelijk 0-3. AD'69 5 blijft een goede middenmoter.

AD’69 zaalvoetbal 7 april 2017

19.30 uur         AZSV zaal 2                 -           AD’69 zaal 1        1-1 0-1)doelpunt: Frank van Zuidam

Vandaag de derby tegen AZSV. Altijd een leuke wedstrijd. AZSV stond laatste  en AD'69 in de middenmoot. AD'69 had vandaag maar 5 man, dus de hele wedstrijd geen wissel. AZSV had man zat(drie wissels) AD'69 hanteerde derhalve een afwachtende tactiek en loerde op de counter. Dit pakte goed uit. AD'69 speelde goed en kreeg goede kansen en wist er één voor rust te benutten door Frank van Zuidam, Na rust zette AZSV wel iets aan maar AD'69 kwam niet erg in de problemen. Tevens was keeper Maik erg wakker vanavond. Toch kreeg AD'69 de 1-1 tegen. Helaas. AD'69 kreeg nog wel kleine kansjes op de overwinning maar AZSV ook. Gescoord werd er niet meer. Achteraf gezien een verdiend punt voor AD'69 zonder wissels deze avond.

AD’69 35+  en AD’69 45+  en AD’69 25+ teams  7 april  2017

AD’69 VR+  bij FC Eibergen

De AD'69 VR speelden in Eibergen op de velden van FC Eibergen een prachtig aantal wedstrijden afgelopen vrijdagavond. Al de vier de wedstrijden werden gewonnen. En zo blijft AD'69 bovenin meespelen om het kampioenschap. De jarige  Lottie Wagener -Stoffer scoorde ook nog enkele keren. Maar Melanie Grevink - Koelman was opnieuw de topscoorster bij de AD'69 VR.

19.30 uur         AD’69 VR + 1               -           DZC’68 VR + 3                  5-0 doelpunten: Melanie Grevink(3) Lottie Wagener en Angelique te Mebel

20.00 uur         AD’69 VR+ 1                -           FC Trias VR + 1                2-0 doelpunten: Melanie Grevink (2)

20.30 uur         DEO VR + 1                 -           AD’69 VR+ 1                      0-1  doelpunt: Melanie Grevink

21.00 uur         FC Eibergen VR + 3     -           AD’69 VR+ 1                  0-1 doelpunt: Lottie Wagener

AD’69 PUPILLEN 8 april 2017

09.30 uur         AD’69 JO13-1              -           Terborg JO13-1        6-2(3-1)  doelpunten:Kamal Choujaï Jari van Zuilekom, Harmen Klein Poelhuis Mika Fial en Oliver Smit(2)

AD'69 had wat goed te maken na de 14-0 uitnederlaag van vorige week. AD'69 kwam dan ook goed uit de startblokken en Kamal maakte al snel de 1-0. De 2-0 werd binnen-geschoten door Harmen, die sinds de F-jes niet meer gescoord had. Mika schoot vrij vlot hierna de 3-0 binnen. Hierna gaf AD'69 slordig de 3-1 weg. Na rust kwam AD'69 op een 5-1 voorsprong na goals van Oliver en Jari. Een voorzet van AD'69 vloog in één keer tegen de touwen. De 6-3 kwam door fel door dekken van Beau die de bal afgaf aan Jari, die met een steekpass op maat de 6-2 van Oliver inleidde. Het was een goed antwoord op vorige week.

10.00 uur         Vosseveld JO11-1        -           AD’69 JO11-1          4-2(3-2) doelpunten:  Aydin Topal(2)

Een wedstrijd tussen de twee neefjes Lasse en Wiebe. De voorgaande twee partijen waren respectievelijk winst voor AD'69 en een gelijkspel. Nu trok Vosseveld aan het langste eind wat betekende dat de oma's het meest tevreden waren, want volgens hun was dit het meest eerlijk. AD'69 had echter vandaag misschien recht op één  puntje . Niet veel meer. Vosseveld combineerde sterk, maar ook AD'69 liet zien dit goed te kunnen. Vlak voor rust scoorde Vosseveld de 3-2 en dat kwam in het AD-kamp hard aan. Na rust waren er veel kansen , maar alleen een rollertje van Vosseveld ging er nog in.

11.15 uur         AD’69 JO11-2              -           Zelhem  JO11-2        2-6(  ???) doelpunten:

geen verslag betekent ook dat de doelpuntenmakers niet meer compleet zijn. Men gelieve alsnog z.s.m. het verslag te maken en de ruststand.

09.30 uur         AD’69 JO11-3               -           DEO JO11-4                2-6(1-5) doelpunten: Kaylen Luiten en Bram Toebes????

AD'69 begon goed aan de wedstrijd tegen een redelijk gelijkwaardige tegenstander. Aan het eind van de eerste helft was DEO sterker. De 2e helft ging weer gelijk op en werd er van beide kansen goed gevoetbald.

09.30 uur         AD’69 JO9-1                 -           FC Eibergen JO9-3   5-1(3-0) doelpunten: Stijn Pastoors(2) Mik Ansink Mees Theissen en Jorrin Heinrich

Vandaag een thuiswedstrijd tegen FC Eibergen. AD'69 begon meteen al sterk. En dat was de hele wedstrijd terug te zien. We zagen mooi voetbal, prachtig samenspel en goede passes. We zaten lekker in de wedstrijd. Eibergen kreeg nog een paar kansjes, maar ook Joël was goed aan het keepen en hield de ballen er prima uit. Al met al een geweldige wedstrijd. Niets op aan te merken. Super gedaan jongens. Ga zo door.

10.00 uur         FC Trias JO9-6             -           AD’69 JO9-2                6-0(2-0)

We begonnen nog wel goed. De eerste helft ging het nog gelijk op. Maar twee mooie doelpunten zorgden er wel voor dat we toch met een achterstand de rust in gingen. Helaas konden wij onze kansen niet verzilveren. Ook de 2e helft deden we ons best, maar het zat er gewoon niet in. Passes kwamen niet aan zodat de tegenstander er vandoor ging met de "verdiende" winst.

10.00 uur         RKZVC JO9-3               -           AD’69 JO9-3                 5-3(3-2) doelpunten: Milan Massop (3)

We kwamen al snel met 0-1 voor, maar gaven dit al snel weer uit handen. We waren meer aan de bal en hadden de overhand, maar toch wist RKZVC meer te scoren.

De SMURFEN VAN AD’69 zijn inmiddels weer gestart. Ook bij slecht weer zijn er binnen  activiteiten.

AD’69 JUNIOREN 8 april 2017

16.00 uur         RKZVC JO19-1            -           AD’69 JO19-1                    4-1(1-0) doelpunt: Bram Fukkink

AD’69 JO19-1 was deze dag niet opgewassen tegen het veel lager staande RKKZVC JO19-1. AD’69 kwam voor rust met 1-0 achter en leek na rust de zaak nog te kunnen keren. Maar niets van dat alles kwam uit. Het werd gewoonweg een flinke nederlaag met 4-1.

13.00 uur         AD’69 JO17-01             -          FC Winterswijk JO17-3     4-0(2-0)        doelpunten: Justin Rusink, ed. Jerran Luiten en Lars van Zuilekom.

AD'69 JO17-1 VERSLAAT FC WINTERSWIJK JO17-3 MET DUIDELIJKE CIJFERS(4-0)

AD'69 was voor rust de betere ploeg in deze wedstrijd tegen FC Winterswijk . De combinaties liepen beter en FC Winterswijk moest steeds verder achteruit. Na een kwartier werd Justin Rusink diep aangespeeld en de snelle buitenspeler scoorde voor AD'69 de verdiende 1-0. Een vijf minuten later stond het 2-0, toen een speler van FC Winterswijk de bal geheel verkeerd raakte en in eigen doel schoot. Rust 2-0. Wel verdiend. De eerste aanval na rust was door AD'69 goed opgezet over rechts, maar kon ternauwernood door FC Winterswijk tot corner gewerkt worden.  Slordig voetbal daarna aan AD'69 zijde was er de oorzaak van dat de score niet hoger opgevoerd werd. Na 15 minuten toch de 3-0. Lars van Zuilekom de 3-0 op snelheid. Even later soleerde Joost Wissink door de achterhoede van FC Winterswijk, maar schoot hij de bal hard tegen de onderkant van de lat. De rebound kwam even later bij Justin Rusink die de bal op de lat schoot. De kansen waren er wel maar de doelpunten nog niet want Justin Rusink, Lars van Zuilekom en Joost Wissink kregen de kansen wel. Halverwege de kans op 3-1 voor FC Winterswijk. De boogbal ging over keeper Joshua Albers maar ook over de lat. De goal van Jerran Luiten even later voor de 4-0 over links was om in te lijsten. Hij passeerde zijn tegenstander en lobde de bal over de keeper heen in het doel. AD'69 bleef sterker maar scoorde niet meer.

13.30 uur         AD’69 JO15-1               -          Dinxperlo JO15-1  verplaatst naar 19.4.2017

12.00 uur         AD’69 JO15-2               -          AZSV JO15-7            2-1(0-0)           doelpunten: Roy Huijgens en Scott Rademaker

AD'69 VERSLAAT AZSV IN EEN MOOI ONDERLING DUEL

Een moeizame overwinning op het laatst voor AD'69.  Voor rust werd er ondanks een overwicht niet gescoord. En zelfs ook AZSV kreeg kansen. Maar men ging met een 0-0 brilstand rusten.

Na rust liep AD'69 uit naar een een 2-0 voorsprong, die het wel verder uit had kunnen breiden, maar dat naliet. Toen AZSV de 2-1 maakte was het toch nog billen knijpen voor AD'69 dat de overwinning toch nog over de streep trok.

15.00 uur         AD’69 MO17-1              -          RKZVC MO17-1     verplaatst naar 10.4.2017

AD’69 MO19-1  vrij